Ola familias!
Hoxe déixovos outra proposta similar a publicada nesta ENTRADA para traballar a lectura fonolóxica mediante a conversión do grafema-fonema, é dicir, identificando as letras e transformándoas en sons, Esta tarefa está dirixida ao alumnado dos primeiros cursos de educación primaria e aqueles outros de cursos superiores con dificultades específicas de aprendizaxe de lectoescritura e/ou dislexia.
Trátase dunha ficha onde aparecen palabras e pesudopalabras (isto é, palabras que non existen pero que poden confundirse con palabras reais). O obxectivo é que lean con atención, letra a letra as palabras para colorear só as reais.
Déixovos tamén a enquisa que publiquei anteriormente para que todas aquelas familias que aínda non a cubríchedes, poidades facelo. O obxectivo da enquisa é coñecer que tipo de tarefas vos interesaría que publicase no blog para adaptar en función das vosas preferencias o tipo de actividades publicadas. De todos modos, como vos comentei noutras entradas, se tedes calquera tipo de proposta ou dúbida, podedes poñervos en contacto comigo no despregable da barra lateral en "Formulario de contacto" ou a través do meu correo electrónico:
desiree.martinez@edu.xunta.es
Apertas virtuais!
#ficamosnacasa
E saímos de 12.00 a 19:00 :)
Comentarios
Publicar un comentario
Graciñas polo teu comentario :)