Benvidos de novo, familias!
Logo do remate das vacacións de Semana Santa, hoxe damos comezo a esta terceira avaliación. Con todo, o profesorado segue á espera de máis instruccións por parte da Consellaría para poder iniciar a organización da nosa actividade neste terceiro trimestre. De momento, só contamos con este comunicado onde se indica que a actividade lectiva non presencial continuarase mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido ata o pasado 13 de marzo. En canto vaiamos tendo máis indicacións, seredes os primeiros en sabelo.
Mentres tanto, hoxe déixovos esta proposta, dirixida ao alumnado dos primeiros cursos de educación primaria e aqueles outros de cursos superiores con dificultades específicas de aprendizaxe de lectoescritura e/ou dislexia. Trátase dunha ficha onde aparecen palabras mal escritas ás que lle faltan unha letra. O obxectivo desta tarefa é empregar a ruta fonolóxica mediante a conversión do grafema-fonema, é dicir, identificando as letras e transformándoas en sons, así como o dominio das regras ortográficas regradas (z/c, c/qu, r/rr, g/gu, mp, mb).
Se non tedes impresora na casa, ensinádelle ás vosas crianzas a imaxe na pantalla do ordenador/tablet e pedídelles que lean as palabras con atención unha a unha. Unha vez identificada a letra que falta, suxerídelles que a escriba correctamente nun folio ou caderno que teñades na casa.
Se tedes calquera dúbida ou se queredes facer algunha consulta ou pedir material específico para algún alumno/a concreto, podedes poñervos en contacto comigo mediante a barra lateral despregable en "Formulario de contacto" ou a través do meu correo electrónico: desiree.martinez@edu.xunta.es
Un saúdo e moito ánimo!
#ficamosnacasa
Comentarios
Publicar un comentario
Graciñas polo teu comentario :)