Bo día, familias!
A proposta de hoxe vai encamiñada a traballar as dislalias, é dicir, os erros da fala a nivel articulatorio, e máis concretamente, aqueles que se producen por unha substitución da vibrante simple /r/ pola oclusiva dental /d/ ou viceversa.
Trátase dunha serie de fichas onde se deben rodear os debuxos que aparecen nelas de dúas cores diferentes en función de se levan o fonema /d/ (en vermello) ou o fonema /r/ (en verde). Tamén, inclúo unha táboa para clasificar estas palabras en dúas columnas traballando así a conversión fonema-grafema no caso de que estes erros a nivel oral se traduzan tamén na escrita. O obxectivo é que os nenos e nenas fixen a atención nos debuxos e vaian dicindo un a un os nomes que representan esas imaxes identificando así o son da mosca /d/ ou o son da moto /r/.
Déixovos a listaxe de vocabulario por se hai dúbidas en canto aos debuxos.
- Páx. 1: cara, loro, regadeira, dedo, xaneiro, dente, ouro, dado, puro, diñeiro, cero.
- Páx. 3: caracol, amarelo, diamante, caramelo, xirafa, onda, dinosaurio, bolboreta, corenta, diadema, araña, demo.
Tedes tamén AQUÍ outro xogo para traballar estes aspectos en forma de xogo tipo memory. Xa sabedes que ante calqueira dúbida ou cuestión que vos surxa podedes poñervos en contacto comigo mediante a barra despregable da dereita onde pon "Formulario de contacto" ou a través do meu correo electrónico desiree.martinez@edu.xunta.es
#ficamosnacasa
Comentarios
Publicar un comentario
Graciñas polo teu comentario :)