Ola a todxs!
Hoxe déixovos unha proposta dunha actividade que gusta moito aos nenos e nenas que veñen á aula de Audición e Linguaxe a corrixir dislalias ou erros na articulación da fala. En concreto, a actividade de hoxe está destinada ao alumnado que ten erros na articulación do fonema /s/ e /z/ e, xa son capaces de colocar os órganos articulatorios na posición correcta para emitir o son mais non teñen automatizados nin xeneralizados na súa fala expontánea. Trátase de dúas fichas de Eugenia Romero para traballar o fonema /s/ e o fonema /z/ ao mesmo tempo que xogan co famoso "spinner". O obxectivo é situar o spinner no debuxo superior da dereita, facelo xirar e mentres tanto, dicir o maior número de palabras posibles que correspondan cos debuxos. Unha vez pare de xirar, podedes escribir as palabras no caderno, dicir ou escribir algunha oración con estas palabras, etc. e así reforzar os contidos traballados.
Déixovos as palabras de cada unha destas fichas por se houbese algunha dúbida (están en castelán):
- Palabras con S: silla, sol, sopa, casa, secador, salero, escoba, rosa, oso, mesa, afilalápices, sartén seis, espejo, isla, casco, sobre, sandía, saltamontes, fresa e sofá.
- Palabras con Z/C: zapatos, zumo, manzana, zanahoria, pozo, pez, taza, calabaza, zorro, taza, cazo, pinza, pizarra, diez, luz, zoo, corazón, zapatillas, chorizo, cabez, azul, zambomba.
Espero que lles guste esta proposta e pasen un bo anaco mentras melloran na súa articulación. Se tedes dúbidas sobre si esta actividade está indicada para o voso fillo/a, escribídeme no despregable da dereita en "Formulario de contacto" ou mandádeme un correo electrónico a desiree.martinez@edu.xunta.es
Un saúdo e...
#ficamosnacasa
Comentarios
Publicar un comentario
Graciñas polo teu comentario :)