Saltar ao contido principal

ARTICULACIÓN S/Z

Ola a todxs!

Hoxe déixovos unha proposta dunha actividade que gusta moito aos nenos e nenas que veñen á aula de Audición e Linguaxe a corrixir dislalias ou erros na articulación da fala. En concreto, a actividade de hoxe está destinada ao alumnado que ten erros na articulación do fonema /s/ e /z/ e, xa son capaces de colocar os órganos articulatorios na posición correcta para emitir o son mais non teñen automatizados nin xeneralizados na súa fala expontánea. Trátase de dúas fichas de Eugenia Romero para traballar o fonema /s/ e o fonema /z/ ao mesmo tempo que xogan co famoso "spinner". O obxectivo é situar o spinner no debuxo superior da dereita, facelo xirar e mentres tanto, dicir o maior número de palabras posibles que correspondan cos debuxos. Unha vez pare de xirar, podedes escribir as palabras no caderno, dicir ou escribir algunha oración con estas palabras, etc. e así reforzar os contidos traballados. 





Déixovos as palabras de cada unha destas fichas por se houbese algunha dúbida (están en castelán):
  • Palabras con S: silla, sol, sopa, casa, secador, salero, escoba, rosa, oso, mesa, afilalápices, sartén seis, espejo, isla, casco, sobre, sandía, saltamontes, fresa e sofá. 
  • Palabras con Z/C: zapatos, zumo, manzana, zanahoria, pozo, pez, taza, calabaza, zorro, taza, cazo, pinza, pizarra, diez, luz, zoo, corazón, zapatillas, chorizo, cabez, azul, zambomba.
Espero que lles guste esta proposta e pasen un bo anaco mentras melloran na súa articulación. Se tedes dúbidas sobre si esta actividade está indicada para o voso fillo/a, escribídeme no despregable da dereita en "Formulario de contacto" ou mandádeme un correo electrónico a desiree.martinez@edu.xunta.es

Un saúdo e...

#ficamosnacasa

Comentarios

Publicacións populares deste blog

OS MESES

Bo inicio de semana! Que tal estades? Hoxe damos comezo a un novo mes, o mes de xuño. Xa estamos a mediados deste ano atípico... que rápido pasa o tempo! Pois ben, ocorríuseme unha actividade para repasar os meses do ano e mais a súa correspondencia numérica cando escribimos a data curta. Déixovos un exemplo: DATA LONGA: Luns, 1 de xuño de 2020 DATA CURTA: 1/ 6 /20 Unha das características dalgúns nenos e nenas que veñen ás miñas sesións de AL como aqueles que teñen Dislexia ou TDAH é a dificultade para recordar series memorísticas como os días da semana, os meses, as estacións do ano... Por iso, esta actividade vai especialmente adicada para todos eles, aínda que tamén está recomendada para todo o alumnado que precise repasar estes aspectos. Ademais, nesta actividade tamén traballamos a comprensión lectora, xa que non é o mesmo ler unha palabra que entender o significado da mesma, e isto é imprescindible para facer este exercicio.  Trátase, por tanto, dunha activid

ORTOGRAFÍA VISUAL B/V

Bo día, familias! Hoxe quero presentarvos un método que emprego na miña aula para traballar a ortografía, o método de ortografía ideovisual creado por Manuel Sanjuán Nájera e Marta Sanjuán Álvarez da editorial Yalde . Este método é realmente interesante polos debuxos nos que se apoian as palabras con dificultade ortográfica (palabras con b/v, con g/j, ll/y, h...). O obxectivo é a exposición de palabras escritas con debuxos que representan o seu significado, e que se ubican naquelas letras onde o alumnado comete erros. Deste xeito, a memoria visual axúdanos a recordar a escritura correcta destas palabras.  A proposta que vos formulo hoxe está dirixida ao alumnado de niveles medios e superiores de educación primaria xa que co inicio da lectoescritura non debemos centrar tanto a atención na ortografía arbitraria e sí na asociación do sonido (fonema) coa súa representación escrita (letra ou grafía) e viceversa. Trátase dun recopilatorio de 117 tarxetas como as que vedes abaixo con

MEMORIA AUDITIVA SECUENCIAL

Bo día, familias! Recordades a proposta "E ti, tes memoria de elefante" ? Nesa tarefa o alumnado debía repetir na mesma orde a secuencia de palabras que escoitaba. Pois ben, a proposta de hoxe é unha actividade semellante, onde o alumnado deberá repetir, neste caso, unha secuencia númérica, cada vez máis grande. Comezaremos por un único díxito ata dez. Esta actividade está dirixida á totalidade do alumnado, non obstante, debemos ter en conta que canto menor sexa o cativo/a menos cantidade de números será capaz de recordar e repetir. Por este motivo, cando o neno/a non sexa capaz de reproducir os números que escoita débese parar o audio xa que, de continuarmos, o único que conseguiríamos sería unha maior frustración. Do mesmo xeito, para a rapazada que sexa capaz de seguir a secuencia numérica, podedes seguir ampliándolla verbalizando máis díxitos. Estame avisando de que está dando erros o reproductor do audio, déixovos a ligazón para escoitar o audio por se acaso