Boa tarde a todxs!
Hoxe xa é venres e, tendo en conta que onte foi o Día Internacional do Xogo, hoxe quero compartir convosco unha proposta dun xogo de mesa para que pasedes un bo rato en familia esta fin de semana. Trátase dunha adaptación e tradución do coñecido xogo "Time's up". Neste xogo de mesa debesdes adiviñar o maior número de palabras nun tempo determinado. Como se adiviñan? Pois dependendo da quenda na que vos atopedes teredes que facelo dunha ou doutra maneira. Imos por partes!
PREPARACIÓN DO XOGO:
Débense facer dous equipos de, cando menos, dúas persoas cada un. Se só xogan tres persoas, unha delas será a encargada de dar todas as pistas. Elíxese unha cor coa que xogaredes que se corresponderá co lado verde ou o laranxa da carta e, posteriormente, repártense 30 cartas entre todos as participantes. Se algunha das palabras non é do voso agrado, podedes cambiala por outra carta das 20 restantes. Unha vez que cada equipo elixiu as cartas coas que vai competir, mestúranse e póñense boca abaixo.
PRIMEIRA QUENDA: FALA CON LIBERDADE
Un xogador do equipo dispón de 30 segundos para coller cartas e facer a descrición que el considere para que os compoñentes do seu equipo a adiviñen. O equipo pode intentar adiviñar tantas veces como queira neses 30 segundos. Cando se adiviñe a palabra, o xogador poñeráa boca arriba na mesa e pasará á seguinte carta. Pasados 30 segundos, será o turno do seguinte equipo. Esta quenda remata cando se esgoten todas as cartas. Nese momento anótase cantas cartas ten cada equipo e pasamos á seguinte rolda.
SEGUNDA QUENDA: UNHA SOA PALABRA
Cóllense as mesmas 30 cartas da primeira quenda barállándose de novo. A única diferencia é que o xogador que da pistas para adiviñar a palabra da carta só poderá utilizar unha única palabra por carta. Esta quenda rematará cando se esgoten todas as cartas.
TERCEIRA QUENDA: MÍMICA
Cóllense as mesmas 30 cartas das quendas anteriores e barállanse de novo. Esta rolda é igual ás anteriores, salvo porque a persoa que da pista únicamente o pode facer a través da mímica e onomatopeias.
E AGORA... QUEN GAÑOU?
A sumar! Hai que coller o resultado de cada unha das quendas de xogo e sumalas. Aquel equipo que teña o número máis alto é o gañador!
Espero que pasedes unha boa finde xogando e recordade...
#ficamosnacasa
Comentarios
Publicar un comentario
Graciñas polo teu comentario :)