Saltar ao contido principal

MÚSICA EN 8D

Ola a todxs! Como estades pasando estes días? Hoxe tráiovos unha proposta musical para que gocedes nestes últimos días de vacacións. Coñecedes a música en 8D? Eu descubrinna hai pouco e quedei abraiada!  Con todo o que está a suceder, é unha oportunidade fantástica para pechar os ollos e relaxarse, evadirse das preocupacións e centrar a atención na música e mais na nosa respiración. Tan só necesitades buscar un sitio onde vos sintades cómodos e uns auriculares (sen eles non apreciaredes o efecto 8D). Con esta actividade, ademais do mencionado anteriormente, a rapazada entrenará a percepción auditiva e a direccionalidade do son xa que ao pechar os ollos pódese ubicar en que dirección procede o son en calquera dos eixos posibles: adiante-atrás, arriba-abaixo e esquerda-dereita. É unha experiencia  impresionante e súper recomendable!
Déixovos esta compilación de cancións feita por unha compañeira de profesión marabillosa (grazas Ana por compartir este traballazo!). Espero que vos guste tanto coma a min :)



Animádevos a deixar un comentario contándome a experiencia, se era a cosa primeira vez que escoitábades música en 8D ou outros títulos musicáis que teñades escoitado neste formato.
Vémonos por aquí á volta das vacacións de Semana Santa con máis propostas de traballo.
Unha aperta!

#ficamosnacasa

Comentarios

Publicacións populares deste blog

OS MESES

Bo inicio de semana! Que tal estades? Hoxe damos comezo a un novo mes, o mes de xuño. Xa estamos a mediados deste ano atípico... que rápido pasa o tempo! Pois ben, ocorríuseme unha actividade para repasar os meses do ano e mais a súa correspondencia numérica cando escribimos a data curta. Déixovos un exemplo: DATA LONGA: Luns, 1 de xuño de 2020 DATA CURTA: 1/ 6 /20 Unha das características dalgúns nenos e nenas que veñen ás miñas sesións de AL como aqueles que teñen Dislexia ou TDAH é a dificultade para recordar series memorísticas como os días da semana, os meses, as estacións do ano... Por iso, esta actividade vai especialmente adicada para todos eles, aínda que tamén está recomendada para todo o alumnado que precise repasar estes aspectos. Ademais, nesta actividade tamén traballamos a comprensión lectora, xa que non é o mesmo ler unha palabra que entender o significado da mesma, e isto é imprescindible para facer este exercicio.  Trátase, por tanto, dunha act...

ORTOGRAFÍA VISUAL B/V

Bo día, familias! Hoxe quero presentarvos un método que emprego na miña aula para traballar a ortografía, o método de ortografía ideovisual creado por Manuel Sanjuán Nájera e Marta Sanjuán Álvarez da editorial Yalde . Este método é realmente interesante polos debuxos nos que se apoian as palabras con dificultade ortográfica (palabras con b/v, con g/j, ll/y, h...). O obxectivo é a exposición de palabras escritas con debuxos que representan o seu significado, e que se ubican naquelas letras onde o alumnado comete erros. Deste xeito, a memoria visual axúdanos a recordar a escritura correcta destas palabras.  A proposta que vos formulo hoxe está dirixida ao alumnado de niveles medios e superiores de educación primaria xa que co inicio da lectoescritura non debemos centrar tanto a atención na ortografía arbitraria e sí na asociación do sonido (fonema) coa súa representación escrita (letra ou grafía) e viceversa. Trátase dun recopilatorio de 117 tarxetas como as que vedes abaixo ...

MEMORIA AUDITIVA SECUENCIAL

Bo día, familias! Recordades a proposta "E ti, tes memoria de elefante" ? Nesa tarefa o alumnado debía repetir na mesma orde a secuencia de palabras que escoitaba. Pois ben, a proposta de hoxe é unha actividade semellante, onde o alumnado deberá repetir, neste caso, unha secuencia númérica, cada vez máis grande. Comezaremos por un único díxito ata dez. Esta actividade está dirixida á totalidade do alumnado, non obstante, debemos ter en conta que canto menor sexa o cativo/a menos cantidade de números será capaz de recordar e repetir. Por este motivo, cando o neno/a non sexa capaz de reproducir os números que escoita débese parar o audio xa que, de continuarmos, o único que conseguiríamos sería unha maior frustración. Do mesmo xeito, para a rapazada que sexa capaz de seguir a secuencia numérica, podedes seguir ampliándolla verbalizando máis díxitos. Estame avisando de que está dando erros o reproductor do audio, déixovos a ligazón para escoitar o audio por se acaso...