Saltar ao contido principal

DÍA INTERNACIONAL DA TERRA

Boa tarde familias!

Hoxe, 22 de abril, conmemoramos o Día Internacional da Terra, celebración cuxo obxectivo é crear conciencia sobre os problemas da sobrepoboación, contaminación e a conservación da biodiversidade entre outras preocupacións ambientais.
Aproveitando esta data, a proposta de hoxe é unha comprensión dunha curtametraxe titulada "Rang-tan: la historia del bebé orangután y el aceite de palma" que trata sobre a problemática da extinción dos orangutáns a causa da deforestación dos bosques para obter aceite de palma.
A diferencia do vídeo que podedes atopar en Youtube, neste incorporei pequenas pausas nas que formulei preguntas con resposta de opción múltiple para facer seguemento da comprensión do vídeo. Tan só hay que darlle ao "play", ler e respostar as preguntas. Se ben é certo que este fermoso e crítico vídeo está destinado a calquer rapaz/a, o nivel de dificultade das preguntas está adaptado para os primeiros cursos de educación primaria.  



Unha vez visualizado o vídeo podedes seguir afondando neste tema a través de Internet. AQUÍ podedes atopar máis información. Tamén, outra proposta para traballar a lectura é propoñer en forma de xogo consultar a etiquetaxe dos envases de productos que teñades nas vosas despensas para ver se conteñen ou non aceite de palma contribuindo así a crear conciencia ecolóxica nos máis pequenos.

Animádevos a escribirme un comentario contándome as vosas impresións sobre o vídeo.
Saúdos virtuais!

#ficamosnacasa

Comentarios

Publicacións populares deste blog

OS MESES

Bo inicio de semana! Que tal estades? Hoxe damos comezo a un novo mes, o mes de xuño. Xa estamos a mediados deste ano atípico... que rápido pasa o tempo! Pois ben, ocorríuseme unha actividade para repasar os meses do ano e mais a súa correspondencia numérica cando escribimos a data curta. Déixovos un exemplo: DATA LONGA: Luns, 1 de xuño de 2020 DATA CURTA: 1/ 6 /20 Unha das características dalgúns nenos e nenas que veñen ás miñas sesións de AL como aqueles que teñen Dislexia ou TDAH é a dificultade para recordar series memorísticas como os días da semana, os meses, as estacións do ano... Por iso, esta actividade vai especialmente adicada para todos eles, aínda que tamén está recomendada para todo o alumnado que precise repasar estes aspectos. Ademais, nesta actividade tamén traballamos a comprensión lectora, xa que non é o mesmo ler unha palabra que entender o significado da mesma, e isto é imprescindible para facer este exercicio.  Trátase, por tanto, dunha activid

ORTOGRAFÍA VISUAL B/V

Bo día, familias! Hoxe quero presentarvos un método que emprego na miña aula para traballar a ortografía, o método de ortografía ideovisual creado por Manuel Sanjuán Nájera e Marta Sanjuán Álvarez da editorial Yalde . Este método é realmente interesante polos debuxos nos que se apoian as palabras con dificultade ortográfica (palabras con b/v, con g/j, ll/y, h...). O obxectivo é a exposición de palabras escritas con debuxos que representan o seu significado, e que se ubican naquelas letras onde o alumnado comete erros. Deste xeito, a memoria visual axúdanos a recordar a escritura correcta destas palabras.  A proposta que vos formulo hoxe está dirixida ao alumnado de niveles medios e superiores de educación primaria xa que co inicio da lectoescritura non debemos centrar tanto a atención na ortografía arbitraria e sí na asociación do sonido (fonema) coa súa representación escrita (letra ou grafía) e viceversa. Trátase dun recopilatorio de 117 tarxetas como as que vedes abaixo con

MEMORIA AUDITIVA SECUENCIAL

Bo día, familias! Recordades a proposta "E ti, tes memoria de elefante" ? Nesa tarefa o alumnado debía repetir na mesma orde a secuencia de palabras que escoitaba. Pois ben, a proposta de hoxe é unha actividade semellante, onde o alumnado deberá repetir, neste caso, unha secuencia númérica, cada vez máis grande. Comezaremos por un único díxito ata dez. Esta actividade está dirixida á totalidade do alumnado, non obstante, debemos ter en conta que canto menor sexa o cativo/a menos cantidade de números será capaz de recordar e repetir. Por este motivo, cando o neno/a non sexa capaz de reproducir os números que escoita débese parar o audio xa que, de continuarmos, o único que conseguiríamos sería unha maior frustración. Do mesmo xeito, para a rapazada que sexa capaz de seguir a secuencia numérica, podedes seguir ampliándolla verbalizando máis díxitos. Estame avisando de que está dando erros o reproductor do audio, déixovos a ligazón para escoitar o audio por se acaso