Bo comezo de semana!
A proposta para hoxe é outro xogo para contribuir á interiorización e maduración das nocións espaciais así como ao afianzamento da distribución e da posición no espazo do alumnado que presenta inmadurez á hora de interiorizar, desenvolver ou afianzar ditos conceptos.
Déixovos dous modelos estruturados: un máis doado e outro máis complicado para que escollades o máis apropiado en función do neno/a. Do mesmo xeito, déixovos as solucións para que, no caso de haber erros, comprobedes onde se produxeron.
Por último, nas páxinas 4 e 5 do pdf podedes atopar dous modelos libres para que vos animades a crear os vosos propios percorridos para xogar cos rapaces/as.
Como sempre, non fai falla imprimir o documento, xa que o podes visualizar na pantalla do ordenador ou na tableta. Porén, para os que tedes impresora, marcando con ceras o percorrido podedes facilitarlle a tarefa aos nenos/as que presenten máis dificultades.
Recordade que os nenos teñen que poñerse na pel do personaxe, é dicir, que teñen que xirar á esquerda ou á dereita dende o punto de vista do protagonista. Se tedes calquera dúbida podedes poñervos en contacto comigo na barra despregable en "Formulario de contacto" ou no meu correo electrónico:
desiree.martinez@edu.xunta.es
Animádevos a deixar un comentario contándome que tal vos foi.
Xa falta un día menos...
#ficamosnacasa
Comentarios
Publicar un comentario
Graciñas polo teu comentario :)