Saltar ao contido principal

LATERALIDADE E ORIENTACIÓN ESPACIAL II

Bo comezo de semana!

A proposta para hoxe é outro xogo para contribuir á interiorización e maduración das nocións espaciais así como ao afianzamento da distribución e da posición no espazo do alumnado que presenta inmadurez á hora de interiorizar, desenvolver ou afianzar ditos conceptos.
Déixovos dous modelos estruturados: un máis doado e outro máis complicado para que escollades o máis apropiado en función do neno/a. Do mesmo xeito, déixovos as solucións para que, no caso de haber erros, comprobedes onde se produxeron.
Por último, nas páxinas 4 e 5 do pdf podedes atopar dous modelos libres para que vos animades a crear os vosos propios percorridos para xogar cos rapaces/as.
Como sempre, non fai falla imprimir o documento, xa que o podes visualizar na pantalla do ordenador ou na tableta. Porén, para os que tedes impresora, marcando con ceras o percorrido podedes facilitarlle a tarefa aos nenos/as que presenten máis dificultades.



Recordade que os nenos teñen que poñerse na pel do personaxe, é dicir, que teñen que xirar á esquerda ou á dereita dende o punto de vista do protagonista. Se tedes calquera dúbida podedes poñervos en contacto comigo na barra despregable en "Formulario de contacto" ou no meu correo electrónico: 
desiree.martinez@edu.xunta.es

Animádevos a deixar un comentario contándome que tal vos foi.
Xa falta un día menos...

#ficamosnacasa

Comentarios

Publicacións populares deste blog

OS MESES

Bo inicio de semana! Que tal estades? Hoxe damos comezo a un novo mes, o mes de xuño. Xa estamos a mediados deste ano atípico... que rápido pasa o tempo! Pois ben, ocorríuseme unha actividade para repasar os meses do ano e mais a súa correspondencia numérica cando escribimos a data curta. Déixovos un exemplo: DATA LONGA: Luns, 1 de xuño de 2020 DATA CURTA: 1/ 6 /20 Unha das características dalgúns nenos e nenas que veñen ás miñas sesións de AL como aqueles que teñen Dislexia ou TDAH é a dificultade para recordar series memorísticas como os días da semana, os meses, as estacións do ano... Por iso, esta actividade vai especialmente adicada para todos eles, aínda que tamén está recomendada para todo o alumnado que precise repasar estes aspectos. Ademais, nesta actividade tamén traballamos a comprensión lectora, xa que non é o mesmo ler unha palabra que entender o significado da mesma, e isto é imprescindible para facer este exercicio.  Trátase, por tanto, dunha activid

ORTOGRAFÍA VISUAL B/V

Bo día, familias! Hoxe quero presentarvos un método que emprego na miña aula para traballar a ortografía, o método de ortografía ideovisual creado por Manuel Sanjuán Nájera e Marta Sanjuán Álvarez da editorial Yalde . Este método é realmente interesante polos debuxos nos que se apoian as palabras con dificultade ortográfica (palabras con b/v, con g/j, ll/y, h...). O obxectivo é a exposición de palabras escritas con debuxos que representan o seu significado, e que se ubican naquelas letras onde o alumnado comete erros. Deste xeito, a memoria visual axúdanos a recordar a escritura correcta destas palabras.  A proposta que vos formulo hoxe está dirixida ao alumnado de niveles medios e superiores de educación primaria xa que co inicio da lectoescritura non debemos centrar tanto a atención na ortografía arbitraria e sí na asociación do sonido (fonema) coa súa representación escrita (letra ou grafía) e viceversa. Trátase dun recopilatorio de 117 tarxetas como as que vedes abaixo con

MEMORIA AUDITIVA SECUENCIAL

Bo día, familias! Recordades a proposta "E ti, tes memoria de elefante" ? Nesa tarefa o alumnado debía repetir na mesma orde a secuencia de palabras que escoitaba. Pois ben, a proposta de hoxe é unha actividade semellante, onde o alumnado deberá repetir, neste caso, unha secuencia númérica, cada vez máis grande. Comezaremos por un único díxito ata dez. Esta actividade está dirixida á totalidade do alumnado, non obstante, debemos ter en conta que canto menor sexa o cativo/a menos cantidade de números será capaz de recordar e repetir. Por este motivo, cando o neno/a non sexa capaz de reproducir os números que escoita débese parar o audio xa que, de continuarmos, o único que conseguiríamos sería unha maior frustración. Do mesmo xeito, para a rapazada que sexa capaz de seguir a secuencia numérica, podedes seguir ampliándolla verbalizando máis díxitos. Estame avisando de que está dando erros o reproductor do audio, déixovos a ligazón para escoitar o audio por se acaso