Saltar ao contido principal

BENVIDXS!

Ola a todxs! Para os que non me coñecedes, son Desirée a mestra de Audición e Linguaxe do CEIP Rosalía de Castro (Padrón). O meu labor é prestar atención docente directa e individualizada a aquel alumnado de primaria que presente necesidades específicas de apoio educativo no eido da comunicación, da linguaxe (tanto oral coma escrita) e da fala.
Tendo en conta a situación na que nos atopamos dende o venres 13 de marzo por mor do COVID-19 decidín crear este espazo para ofrecer unha serie de propostas educativas para manter a mente ocupada así como servir de canle de comunicación co alumnado e coas familias ata que voltemos ás aulas.

A primeira tarefa que vos propoño é elaborar unha pancarta para pegar nunha ventá da vosa casa cun arco da vella e unha mensaxe animosa coma a que vedes abaixo (imaxe extraida da conta de IG @educamagic). Podedes empregar calquer tipo de material: ceras, pintura de dedos, témperas, rotuladores... O obxectivo é pasar bos momentos en familia e dar ánimos á veciñanza xa que unidos somos máis fortes. Se queredes compartir os deseños dos cativos, accedede AQUÍ para engadir as fotografías dos seus debuxos. 

Por último, aproveito para darvos as grazas a todxs por permanecerdes nos vosos fogares loitando contra o virus e protexendo aos nosos maiores así como a todo o persoal sanitario que se está deixando a pel curándonos.
Mándovos moitos ánimos e apertas virtuais a todos, vémonos axiña!

#ficanacasa

Comentarios

Publicacións populares deste blog

OS MESES

Bo inicio de semana! Que tal estades? Hoxe damos comezo a un novo mes, o mes de xuño. Xa estamos a mediados deste ano atípico... que rápido pasa o tempo! Pois ben, ocorríuseme unha actividade para repasar os meses do ano e mais a súa correspondencia numérica cando escribimos a data curta. Déixovos un exemplo: DATA LONGA: Luns, 1 de xuño de 2020 DATA CURTA: 1/ 6 /20 Unha das características dalgúns nenos e nenas que veñen ás miñas sesións de AL como aqueles que teñen Dislexia ou TDAH é a dificultade para recordar series memorísticas como os días da semana, os meses, as estacións do ano... Por iso, esta actividade vai especialmente adicada para todos eles, aínda que tamén está recomendada para todo o alumnado que precise repasar estes aspectos. Ademais, nesta actividade tamén traballamos a comprensión lectora, xa que non é o mesmo ler unha palabra que entender o significado da mesma, e isto é imprescindible para facer este exercicio.  Trátase, por tanto, dunha activid

ORTOGRAFÍA VISUAL B/V

Bo día, familias! Hoxe quero presentarvos un método que emprego na miña aula para traballar a ortografía, o método de ortografía ideovisual creado por Manuel Sanjuán Nájera e Marta Sanjuán Álvarez da editorial Yalde . Este método é realmente interesante polos debuxos nos que se apoian as palabras con dificultade ortográfica (palabras con b/v, con g/j, ll/y, h...). O obxectivo é a exposición de palabras escritas con debuxos que representan o seu significado, e que se ubican naquelas letras onde o alumnado comete erros. Deste xeito, a memoria visual axúdanos a recordar a escritura correcta destas palabras.  A proposta que vos formulo hoxe está dirixida ao alumnado de niveles medios e superiores de educación primaria xa que co inicio da lectoescritura non debemos centrar tanto a atención na ortografía arbitraria e sí na asociación do sonido (fonema) coa súa representación escrita (letra ou grafía) e viceversa. Trátase dun recopilatorio de 117 tarxetas como as que vedes abaixo con

MEMORIA AUDITIVA SECUENCIAL

Bo día, familias! Recordades a proposta "E ti, tes memoria de elefante" ? Nesa tarefa o alumnado debía repetir na mesma orde a secuencia de palabras que escoitaba. Pois ben, a proposta de hoxe é unha actividade semellante, onde o alumnado deberá repetir, neste caso, unha secuencia númérica, cada vez máis grande. Comezaremos por un único díxito ata dez. Esta actividade está dirixida á totalidade do alumnado, non obstante, debemos ter en conta que canto menor sexa o cativo/a menos cantidade de números será capaz de recordar e repetir. Por este motivo, cando o neno/a non sexa capaz de reproducir os números que escoita débese parar o audio xa que, de continuarmos, o único que conseguiríamos sería unha maior frustración. Do mesmo xeito, para a rapazada que sexa capaz de seguir a secuencia numérica, podedes seguir ampliándolla verbalizando máis díxitos. Estame avisando de que está dando erros o reproductor do audio, déixovos a ligazón para escoitar o audio por se acaso