Saltar ao contido principal

DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO


Ola a todos!

Hoxe, 23 de abril, conmemoramos o Día Internacional do Libro, celebración cuxo obxectivo principal é fomentar a lectura e o hábito lector. Durante estes días de confinamento, a música, o debuxo, o exericio físico e a lectura son a mellor forma de manter un equilibrio e saúde mental e física. En concreto, a lectura permítenos manter a cabeza ocupada e desconectar desta situación a través de fermosas poesías ou viaxando a outros mundos fantásticos sen movernos da casa. 
Como non podía ser doutra forma, a proposta de hoxe está relacionada con esta conmemoración.


En primeiro lugar, buscade tres libros que teñades pola casa, non importa que sexan libros para adultos, vale calquera tipo de libro. Estades preparados? Aí imos!

RETO 1: TES MEMORIA DE ELEFANTE? 
Lede un a un o título de cada libro, memorizádeo e, sen mirar, tratade de recordar todas as letras do título, se había algún "h", "b" ou "v", algunha tilde ou maiúscula... Transcribídeos e comprobade se están ben escritos. 

RETO 2: XOGAMOS COS TÍTULOS DOS LIBROS
Pensade e escribide unha oración con cada un dos títulos. Se é un título moi longo ou complicado, empregade só algunhas palabras. Por exemplo, co libro "Os tres porquiños" a min ocorríuseme esta oración: Os tres porquiños foron de excursión ao bosque despois de comer. 

RETO 3: ATRÉVESTE CUN POUCO MÁIS?
Se vos atrevedes a complicar un pouco máis o reto, podes facer unha gran frase moi tola collendo os títulos de todos os libros que elexíchedes. Por exemplo, eu cos títulos que escollín fixen a seguinte oración: Os tres porquiños foron á casa do colleiño branco para explicarlle cal é a cousa que máis doe no mundo. 
Non importa se as oracións que compoñades con esos tres títulos saen un pouco raras, o importante é que os cativos desenvolvan a súa creatividade e pasedes un bo anaco xuntos.

Por último, sacade unha fotografía ás vosas composicións e enviádemas para ver as cousas tan inxeniosas que escribíchedes. Podedes subir as fotos AQUI ou enviarmas ao meu correo electrónico desiree.martinez@edu.xunta.es. Iso sí, lembrade revisar todo o escrito para comprobar que non hai faltas de ortografía, que están todas as tildes, maiúsculas, puntos e signos de interrogación e exclamación xa que, se queredes, tamén podedes  crear preguntas ou exclamacións.
Espero que vos guste esta proposta e vos divirtades buscando por casa libros e xogando cos seus títulos.

Finalmente, gustaríame recordarvos a todas as familias que podedes facer uso da plataforma de empréstito das bibliotecas públicas galegas GALICIA LE, onde encontraredes libros, revistas, audiolibros e películas en formato electrónico de diferentes temáticas tanto en galego coma en castelán. Tamén vos deixo ESTA LIGAZÓN dun documento elaborado pola biblioteca municipal León Gil onde atoparedes enlaces directos a diferentes contos infantís e xuvenís.

Felices lecturas!

#ficamosnacasa

Comentarios

Publicacións populares deste blog

OS MESES

Bo inicio de semana! Que tal estades? Hoxe damos comezo a un novo mes, o mes de xuño. Xa estamos a mediados deste ano atípico... que rápido pasa o tempo! Pois ben, ocorríuseme unha actividade para repasar os meses do ano e mais a súa correspondencia numérica cando escribimos a data curta. Déixovos un exemplo: DATA LONGA: Luns, 1 de xuño de 2020 DATA CURTA: 1/ 6 /20 Unha das características dalgúns nenos e nenas que veñen ás miñas sesións de AL como aqueles que teñen Dislexia ou TDAH é a dificultade para recordar series memorísticas como os días da semana, os meses, as estacións do ano... Por iso, esta actividade vai especialmente adicada para todos eles, aínda que tamén está recomendada para todo o alumnado que precise repasar estes aspectos. Ademais, nesta actividade tamén traballamos a comprensión lectora, xa que non é o mesmo ler unha palabra que entender o significado da mesma, e isto é imprescindible para facer este exercicio.  Trátase, por tanto, dunha activid

ORTOGRAFÍA VISUAL B/V

Bo día, familias! Hoxe quero presentarvos un método que emprego na miña aula para traballar a ortografía, o método de ortografía ideovisual creado por Manuel Sanjuán Nájera e Marta Sanjuán Álvarez da editorial Yalde . Este método é realmente interesante polos debuxos nos que se apoian as palabras con dificultade ortográfica (palabras con b/v, con g/j, ll/y, h...). O obxectivo é a exposición de palabras escritas con debuxos que representan o seu significado, e que se ubican naquelas letras onde o alumnado comete erros. Deste xeito, a memoria visual axúdanos a recordar a escritura correcta destas palabras.  A proposta que vos formulo hoxe está dirixida ao alumnado de niveles medios e superiores de educación primaria xa que co inicio da lectoescritura non debemos centrar tanto a atención na ortografía arbitraria e sí na asociación do sonido (fonema) coa súa representación escrita (letra ou grafía) e viceversa. Trátase dun recopilatorio de 117 tarxetas como as que vedes abaixo con

MEMORIA AUDITIVA SECUENCIAL

Bo día, familias! Recordades a proposta "E ti, tes memoria de elefante" ? Nesa tarefa o alumnado debía repetir na mesma orde a secuencia de palabras que escoitaba. Pois ben, a proposta de hoxe é unha actividade semellante, onde o alumnado deberá repetir, neste caso, unha secuencia númérica, cada vez máis grande. Comezaremos por un único díxito ata dez. Esta actividade está dirixida á totalidade do alumnado, non obstante, debemos ter en conta que canto menor sexa o cativo/a menos cantidade de números será capaz de recordar e repetir. Por este motivo, cando o neno/a non sexa capaz de reproducir os números que escoita débese parar o audio xa que, de continuarmos, o único que conseguiríamos sería unha maior frustración. Do mesmo xeito, para a rapazada que sexa capaz de seguir a secuencia numérica, podedes seguir ampliándolla verbalizando máis díxitos. Estame avisando de que está dando erros o reproductor do audio, déixovos a ligazón para escoitar o audio por se acaso